Wyniki plebiscytu na Produkt Roku Fotopolis.pl

2016-01-27

Czas na kolejne podsumowanie minionego roku. Tym razem portal Fotopolis.pl podczas uroczystej gali urodzinowej, ogłosił wyniki plebiscytu na najciekawsze produkty roku 2015. Wśród kilkunastu kategorii w których czytelnicy portalu mogli oddać swój głos były dwie, które najbardziej nas interesują: Obiektyw Roku 2015 oraz Innowacja Fotograficzna Roku 2015. To właśnie w tych dwóch kategoriach, najnowszy obiektyw Sigma z prestiżowej linii ART uzyskał wysokie wyróżnienia. 

Pierwsze miejsce w kategorii Obiektyw Roku 2015, zajęła Sigma 20 mm F1.4 ART.  Jest to szczególne wyróżnienie, ponieważ zostało przyznane przez szerokie forum pasjonatów fotografii, którzy zauważyli i docenili wysoką jakość produktów dostarczanych przez Sigma Corporation.

''

 

Druga kategoria, która dotyczy produktów marki Sigma to Innowacja Fotograficzna Roku 2015.  Tu również, obiektyw Sigma 20mm F1.4 ART znalazł się na podium, zajmując wysokie, drugie miejsce.

 

''

Obydwie nagrody mają szczególne znaczenie, ponieważ zostały przyznane przez pasjonatów fotografii, którzy niejednokrotnie osobiście używają obiektywów z nowych linii Sigma Global Vision i zauważają ich ponadprzeciętną jakość na podstawie własnych doświadczeń.

Wyróżniony model, Sigma 20mm F1.4 ART to pierwszy na świecie, szerokokątny obiektyw oferujący przysłonę F1.4. Dotychczas żaden z producentów, nie prezentował tak wyśrubowanej konstrukcji, która zapewnia ostrość obrazu już od przysłony F1.4. Zaprojektowano go z myślą o zawodowych reporterach, potrzebujących uzyskać szeroki kąt widzenia i bezkompromisową jakość  obrazu. Więcej o obiektywie znajduje się pod linkiem

''

Dziękujemy Redakcji Fotopolis za zaproszenie na galę i zorganizowanie plebiscytu.
Specjalne podziękowanie kierujemy również do wszystkich czytelników głosujących w plebiscycie.
 

Obiektyw Sigma otrzymał statuetkę produktu roku, już trzeci raz z rzędu i liczymy, że w nadchodzącym 2016  roku, również nie zabraknie premier obiektywów budzących równie wielkie zainteresowanie.