Warsztaty SIGMA PRO-CENTRUM w Warszawie

2016-12-15

 

 

 

 

 

Warsztaty SIGMA PRO-CENTRUM

Warszawski oddział SIGMA PRO-CENTRUM zaprasza na spotkanie fotograficzne, które odbędzie się 15 grudnia w siedzibie biura sigma-sklep.pl przy ul. Żeromskiego 77 na warszawskich Bielanach.

''

Tematem przewodnim spotkania będzie fotografia studyjna. Postaramy się by po krótce omówić sposoby pracy z modelami, zaprezentować różne style oświetlenia planu, wskażemy wady i zalety światła ciągłego oraz błyskowego. Z pewnością będzie to mile spędzony wieczór.
Podczas pierwszej części warsztatów, wybitny polski portrecista Zbigniew Furman omówi ogólne zasady obowiązujące w fotografii portretowej. Jednocześnie, w oparciu o przykłady, udowodni jak pożądane jest świadome ich łamanie. Po raz kolejny wykaże, że zdjęcie należy wymyślić, nigdy pstryknąć !

''

fot. Zbigniew Furman

W części praktycznej, uczestnicy będą mieli możliwość pracy w zaaranżowanym studio. Dla wygody fotografujących, udostępnimy dwa portretowe plany zdjęciowe z różnymi sposobami oświetlenia.
Jak na warsztaty www.sigma-sklep.pl przystało, udostępnimy uczestnikom szeroką gamę obiektywów SIGMA. Pojawią się przedstawiciele „Klubu 1.4” czyli stałoogniskowe, bardzo jasne obiektywy z prestiżowej linii ART: 20, 24, 35, 50, a także nowość tego roku, czyli obiektyw Sigma 85/1.4 ART. Naturalnie nie ograniczymy się tylko do tych modeli, dlatego nie zabraknie również unikalnych konstrukcji takich jak Sigma 18-35 czy Sigma 50-100 ze stałym światłem F1.8.

Aby wziąć udział w warsztatach należy wysłać zgłoszenie na adres mailowy: warsztaty@sigma-procentrum.pl, w tytule wpisując: „Spotkanie Klubu 1.4” lub zgłosić się do sklepu mieszczącego się przy ul. Żeromskiego 77.

W zgłoszeniu należy podać imię, nazwisko, telefon kontaktowy oraz rodzaj aparatu na jakim Państwo fotografujecie. Spotkanie rozpocznie się o godzinie 18:00. Koszt udziału w spotkaniu wynosi 49 zł. Liczba miejsc jest ograniczona.

Zachęcamy do śledzenia naszego profilu na Facebooku http://www.facebook.com/SigmaProCentrum niebawem pojawią się kolejne zaproszenia na warsztaty w innych miastach.
Zapraszamy !

Zbigniew Furman urodził się i może pochwalić się szerokim doświadczeniem. Pracował w „Życiu Warszawy” i tygodniku „Razem”. Był właścicielem zakładu fotograficznego, a następnie Studia Fotografii Reklamowej. Dowodził również zespołem działu foto tygodnika „Wprost” .Od wielu lat jest członkiem ZPAF (Związek Polskich Artystów Fotografików). Jest autorem licznych wystaw indywidualnych oraz współautorem wystaw zbiorowych. Najbardziej lubi portretować ludzi, ale nie unika również innej tematyki. Od kilku lat realizuje projekt fotografii portretowej robiony Rollei’em dwuobiektywowym. To sentymentalna podróż do początków jego życia zawodowego.