Sigma ProCentrum

W trosce o satysfakcję i zadowolenie Klienta, wyłączny dystrybutor sprzetu Sigma w Polsce - firma K-Consult wybrała na autoryzowane centrum serwisowe firmę z 15-letnim doświadczeniem - Foto-Service.

Jeśli posiadasz produkty marki Sigma będące na gwarancji, lub chcesz skorzystać z naszych usług, skontaktuj się z wyłącznym autoryzowanym serwisem.

Pamiętaj!  Zanim zgłosisz problem z obiektywem, upewnij sie, że posiadasz wypełnioną przez punkt sprzedaży kartę gwarancyjną oraz dowód sprzedaży (dotyczy napraw gwarancyjnych).

 

Procedura reklamacyjna


1. Wysyłany sprzęt należy bezpiecznie zapakować, najlepiej w oryginalny kartonik, w którym został zakupiony. Dodatkowo, sprzęt należy zabezpieczyć folią z pęcherzykami powietrza lub papierem. Do przesyłki należy koniecznie dołączyć:

 

> gwarancję oraz dowód zakupu (są to dokumenty obowiązkowe, bez których nie zostanie rozpoczęta procedura reklamacyjna)

> opis usterki

> dane kontaktowe

 


2. Następnie należy wezwać kuriera DHL

 

Internet: http://www.dhl.pl
Infolinia: 0 801 345 345
Telefon: +48 022 565 05 65

i nadać przesyłkę na koszt odbiorcy*. Adres odbiorcy należy wybrać na poniższy adres:

 

FOTO-SERVICE
81-589 Gdynia
ul. Fleszarowej-Muskat 3
(czynne poniedziałek - piątek w godz. 9:00-17:00)

Internet:  http://www.foto-service.pl
E-mail:  info@foto-service.pl
Telefon: +48 58 629 45 22
Faks:   +48 58 629 45 16

* UWAGA!   Informacja dotycząca kalibracji obiektywu względem korpusu, z którym występuje błąd "front focus / back focus".

 

Uprzejmie informujemy, że od dn. 01.04.2010 roku koszt wysyłki sprzętu nadanego do serwisu celem kalibracji ponosi użytkownik.

 

Po nadaniu przesyłki prosimy o potwierdzenie nadania i jej zawartości e-mailem podając infromację o numerze listu przewozowego, rozszerzając domyślny temat wiadomości o markę i model wysłanego sprzętu.